Na zlepšenie našich služieb používame na tejto stránke súbory cookie. Potvrdením to prijímate. Ďakujeme. Viac informácií
OK

obchodné podmienky
Obchodné podmienky

OBJEDNÁVANIE A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V objednávke je nutné uviesť Vaše platné identifikačné údaje, ktoré sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru. Vaše osobné údaje nezverejňujeme a neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou spoločností (Slovenská pošta a kuriérska spoločnosť DPD), s ktorými spolupráca je nevyhnutná pre vybavenie Vašej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím a je s nimi nakladané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z. z. a zákonom č. 84/2014 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV GDPR

Ak ste našim zákazníkom, odberateľom noviniek alebo návštevníkom webu, zverujete nám svoje osobné údaje. My zodpovedáme za ich ochranu a bezpečie. Ako sú chránené a aké zásady a práva sa ich týkajú v súvislosti s GDPR (Európske nariadenie o ochrane osobných údajov) si môžete prečítať tu: https://www.teamarket.sk/Zasady-ochrany-osobnych-udajov-GDPR.

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní Vašej objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Objednávku Vám potvrdíme do 24 hod. Taktiež Vás budeme informovať ohľadne expedície zásielky.

STORNO OBJEDNÁVKY

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte buď e-mailom na tea@teamarket.sk alebo telefonicky na 0949 327 651. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

DODACIA LEHOTA

Zásielku odosielame zvyčajne do 24 hodín. Vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku v prípade, že tovar bol náhle vypredaný, alebo sa výrazne zmenila jeho cena. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 7 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

PLATBY

V našom obchode s čajom a prírodnými doplnkami sú dostupné nasledovné možnosti platby:

  • bankový prevod alebo vklad v hotovosti na účet č. 2615083649/1100; IBAN: SK5911000000002615083649 (Tatra banka, a.s.)
  • TatraPay
  • platba platobnou kartou VISA, MASTER CARD, MAESTRO, DINERS CLUB
  • platba PayPal
  • dobierka Slovenskou poštou, kuriérom DPD alebo Zásielkovňou
  • platba v hotovosti pri osobnom odbere
  • DORUČENIE TOVARU

    Objednaný tovar Vám môžeme poslať jedným z uvedených prepravcov alebo si ho môžete prevziať osobne v Piešťanoch.

  • Slovenská pošta doporučene 1.triedou (pri platbe vopred) 2,58 EUR
  • Slovenská pošta doporučene 1.triedou (pri platbe na dobierku) 3,90 EUR
  • Kuriér DPD (pri platbe vopred) 4,00 EUR
  • Kuriér DPD (pri platbe na dobierku) 4,90 EUR
  • Zásielkovňa (pri platbe vopred) 2,16 EUR
  • Zásielkovňa (pri platbe na dobierku) 2,76 EUR
  • Osobný odber v Piešťanoch
  • Pri nákupe nad 39 € poštovné a balné neúčtujeme.
    Do zahraničia zasielame tovar po vzájomnom odsúhlasení spôsobu zaslania a platby.

    ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIA TOVARU

    Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na nesprávne zaobchádzanie alebo skladovanie.

    Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu tea@teamarket.sk alebo telefonicky na 0949 327 651. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne nahlásiť predajcovi. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte. Reklamovaný tovar sa zasiela (až po dohode s nami) na našu adresu.

    VRÁTENIE TOVARU

    Tovar zakúpený v obchode s čajom Teamarket.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia v zmysle zákona č. 112/2014 o ochrane spotrebiteľa. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom), tu je k dispozícii aj formulár pre vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy). Tovar je nutné zaslať na našu adresu, náklady na prepravu tovaru k dodávateľovi znáša v plnej výške zákazník. Pred odoslaním tovaru nás prosím kontaktujte a môžeme dohodnúť čo najefektívnejší spôsob doručenia tovaru k nám. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.
    V prípade osobného prevzatia tovaru je potrebné vrátiť tovar späť na adresu osobného odberu. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, poštovou poukážkou alebo prevodom na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou na základe vzájomnej dohody.

    ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu v prípade, ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu k spokojnosti spotrebiteľa. Ak predávajúci na jeho žiadosť o nápravu porušenia jeho spotrebiteľských práv odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť neodpovedal viac ako 30 dní, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov. Podľa §3 zákona 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Medzi subjektmi ARS má spotrebiteľ právo voľby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 zákona č. 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR http://www.mhsr.sk/. Na uvedenej stránke sú zverejnené aj ďalšie dôležité informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr. Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.

    VEĽKOOBCHOD

    V prípade záujmu o veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte.

    ZDRAVOTNÉ A VÝŽIVOVÉ TVRDENIA

    Podľa nariadenia EP a Rady (ES) č. 1924/2006, nemôžu byť žiadnym potravinám priraďované iné výživové a zdravotné tvrdenia okrem povolených. Všetky informácie o zdravotných a výživových tvrdeniach uvedené na našej stránke sú len súborom informácií voľne prístupných na internete a dostupnej literatúry z domácich a zahraničných informačných zdrojov a za žiadnych okolností nie sú dôkazom o skutočnom pôsobení potraviny alebo výživových doplnkov prípadne jej liečivých účinkoch a v žiadnom prípade neslúžia ako náhrada liečby predpísanej lekárom. Produkty nemajú schválené liečivé účinky a nejedná sa o lieky. Možné pozitívne ale aj nežiadúce účinky musí kupujúci, najmä tehotné a dojčiace ženy, malé deti, resp. ľudia trpiaci vážnymi ochoreniami pred použitím vždy vopred konzultovať so svojím lekárom.

    Njg5N