Na zlepšenie našich služieb používame na tejto stránke súbory cookie. Potvrdením to prijímate. Ďakujeme. Viac informácií
OK

obchodné podmienky
Obchodné podmienky

OBJEDNÁVANIE A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V objednávke je nutné uviesť Vaše platné identifikačné údaje, ktoré sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru. Vaše osobné údaje nezverejňujeme a neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou spoločností (Slovenská pošta a kuriérska spoločnosť DPD), s ktorými spolupráca je nevyhnutná pre vybavenie Vašej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím a je s nimi nakladané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z. z. a zákonom č. 84/2014 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní Vašej objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Objednávku Vám potvrdíme do 24 hod. Taktiež Vás budeme informovať ohľadne expedície zásielky.

STORNO OBJEDNÁVKY

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte buď e-mailom na tea@teamarket.sk alebo telefonicky na 0949 327 651. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

DODACIA LEHOTA

Zásielku odosielame zvyčajne do 24 hodín. Vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku v prípade, že tovar bol náhle vypredaný, alebo sa výrazne zmenila jeho cena. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 7 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

PLATBY

V našom obchode s čajom a prírodnými doplnkami sú dostupné nasledovné možnosti platby:

1. bankový prevod alebo vklad v hotovosti na účet č. 2615083649/1100; IBAN: SK5911000000002615083649 (Tatra banka, a.s.)
2. TatraPay
3. platba platobnou kartou VISA, MASTER CARD, MAESTRO, DINERS CLUB
4. platba PayPal
5. dobierka Slovenskou poštou alebo kuriérom DPD
6. platba v hotovosti pri osobnom odbere

DORUČENIE TO VARU

Objednaný tovar Vám môžeme poslať poštou alebo si ho môžete prevziať osobne.

  • Slovenská pošta - doporučene (listová zásielka do 2kg alebo balík nad 2 kg (väčšinou 1.triedou) 2,22 € (pri platbe prevodom)
  • Dobierka - Slovenská pošta (väčšinou 1.triedou) 3,06 €
  • kuriér DPD (pri platbe vopred) 3,60 EUR
  • kuriér DPD (pri platbe na dobierku) 4,50 EUR
  • Osobný odber v Bratislave
  • Osobný odber v Piešťanoch
  • Pri nákupe nad 39 € poštovné a balné neúčtujeme.

    Do zahraničia zasielame tovar po vzájomnom odsúhlasení spôsobu zaslania a platby.

    DARČEKOVÉ POUKÁŽKY

    Darčekové poukážky je možné jednorazovo použiť na nákup tovaru v obchode s čajom a čajovým príslušenstvom Tea Market. Platnosť poukážky je neobmedzená. Zľavový kód uvedený na poukážke je potrebné zadať pri objednávaní tovaru v košíku do políčka v spodnej časti stránky. Hodnota poukážky je uvedená vrátane DPH, poukážka funguje ako zľava z celkovej hodnoty objednávky. Minimálna suma objednávaného tovaru pre použitie darčekovej poukážky je 10,00 € (do sumy poukážky sa nezapočítava poštovné, okrem prípadu poukážky v hodnote 50 €, kedy je poštovné zdarma). Pri objednávke, ktorej hodnota je vyššia ako hodnota darčekovej poukážky, zákazník doplatí len zvyšnú sumu.

    ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIA TOVARU

    Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na nesprávne zaobchádzanie alebo skladovanie.

    Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Prípadnú reklamáciu vybavíme s Vami individuálnou dohodou k Vašej spokojnosti v súlade s platným právnym poriadkom. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu tea@teamarket.sk alebo telefonicky na 0949 327 651. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Pokiaľ budú takéto poškodenia zistené, je kupujúci túto skutočnosť povinný bezodkladne nahlásiť predajcovi. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte. Reklamovaný tovar sa zasiela (až po dohode s nami) na našu adresu.

    VRÁTENIE TOVARU

    Tovar zakúpený v obchode s čajom Teamarket.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia v zmysle zákona č. 112/2014 o ochrane spotrebiteľa. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom), tu je k dispozícii aj formulár pre vrátenie tovaru. Tovar je nutné zaslať na našu adresu, náklady na prepravu tovaru k dodávateľovi znáša v plnej výške zákazník. Pred odoslaním tovaru nás prosím kontaktujte a môžeme dohodnúť čo najefektívnejší spôsob doručenia tovaru k nám. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.
    V prípade osobného prevzatia tovaru je potrebné vrátiť tovar späť na adresu osobného odberu. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, poštovou poukážkou alebo prevodom na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou na základe vzájomnej dohody.

    VEĽKOOBCHOD

    V prípade záujmu o veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte.

     

    ZWVjODIzM